Kuidas mul tekkis mõte blogida (ja rabarbareid kuivatada).

Nii, siin ta nüüd ongi! Oi kui kaua olen mõlgutanud mõtteid blogimisest.  Põhiliselt just mälu eesmärgil. Sageli tuleb ette huvitavaid katsetusi köögis ja sageli mõtlen, et kindlasti teen veel. Läheb paar kuud mööda ja jälle ei mäleta – olen ma seda retsepti teinud? Kas mulle meeldis see? Kas muutsin midagi?

Blogi kirjutamist olen edasi lükanud põhiliselt seetõttu, et olen enam kui kindel oma läbikukkumises. Ei ole mul erilist püsivust sellistes asjades, samuti võib saad takistuseks näiteks piltide kättesaamid fotokast nende siia panemise eesmärgil (nuh, tegelikult saan hakkama küll, aga see va “eiviitsi” pisik on sageli kallal).

Kuid nüüd mõtlesin, et mis siis kui jääb poolikuks või on endalgi hiljem igav lugeda. Vähemalt on olemas hea “vabandus” nõude pesemist ja toa kraamimist  edasi lükata, sest “ma ju kirjutan blogi”.

Ilusat suve kõigile!

Katt

suvi!

Lisa kommentaar

