Spaghetti carbonara

Ma ei mõista, kuidas ma alles sel aastal spaghetti carbonara avastasin, uskumatu. Ja uskumatu kui lihtne on selle roa tegemine. Võtmeks on kvaliteetsed spagetid, mille pealt selle roa tegemisel ei soovita kokku hoida. Teiseks momendiks on lõpus aset leidev segamine, mida kindlasti ei peaks tegema enam potti tulel hoides, mõned retseptid soovitavad isegi korraks kuumutada, kuid nii toimides, on munapuder garanteeritud! Retsept üsna klassikaline, eks igal kokal oma, minu ainete vahekorrad on välja kuunenud mitmekordsel katsetamisel. Peaks veel lisama, et mõned kasutavad kastmes ka valget veini, mina selleks põhjust ei näe. Kogus tuleb suur ja on väga-väga maitsev!

  • 500 g spagette
  • 250 g suitsupeekonit (vist läks isegi pisut rohkem)
  • 100 g Parmesani juustu riivitult
  • 3 dl kohvikoort
  • 4 suurt muna
  • maitse järgi musta pipart

 

Kõigepealt panin spagetid keema, vett peab olema palju (5-6 l) ning selles ka parajalt soola, olen pannud 2-3 suurt teelusikatäit. Edasi praadisin pannil tükeldatud peekoni, teises anumas segasin kokku munad, kohvikoore ja juustu, lisasin segule ka musta pipart. Munasegule valasin juurde peekonid. Kui spagetid valmis (al dente), kurnasin  ning valasin nad tagasi samasse potti ja asetasin poti tagasi samale pliidirauale, kus spagetid keesid, kuid kindlasti olin selleks hetkeks juba tule alt ära keeranud.

IMG_4543Ruttu valasin peale kastme ning segasin kiirelt läbi. Mina kindlasti ei soovita siinkohal kogu kupatust kuumutada, sest muna pudrustub äärmiselt kiirelt. Kuum pasta teeb oma töö ilusti ära!

 

 

Bon Appètit!

 

Katt

Lisa kommentaar

